Polityka Zwrotów

Skrócona polityka zwrotów

W ramach naszej polityki zwrotów oferujemy zwroty dla wszystkich naszych klientów. Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Nie musisz podawać nam powodu – respektujemy Twoje prawo. Należy pamiętać, że przedmiot musi być w oryginalnym stanie i opakowaniu. Po otrzymaniu produktu przetworzymy zwrot pieniędzy w ciągu 1–3 dni roboczych.

Szczegóły polityki zwrotów:
1. Prawo do Zwrotu

Każdy klient ma prawo do zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.

2. Warunki Zwrotu

Produkt musi być w stanie nienaruszonym, nieużywanym oraz w oryginalnym opakowaniu.

Wyjątkiem jest sytuacja, w której dostarczony produkt jest uszkodzony.

3. Proces Zwrotu


Aby dokonać zwrotu, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem kontakt@serulab.pl
w celu uzyskania instrukcji dotyczących zwrotu.

Po otrzymaniu instrukcji, prosimy o odesłanie produktu na wskazany adres zwrotowy.

4. Koszty Zwrotu

Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.

W przypadku uznania reklamacji (produkt wadliwy lub niezgodny z zamówieniem) możliwe jest otrzymanie nowego produktu.

5. Zwrot Pieniędzy


Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez nas zwracanego produktu. Zazwyczaj jednak trwa to do 3 dni.

Zwrot pieniędzy zostanie dokonany przy użyciu tej samej metody płatności, jaką użyto przy zakupie, chyba że uzgodniono inaczej.

6. Produkty Wyłączone z Zwrotu

Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi, chyba że są wadliwe.

7. Reklamacje

W przypadku otrzymania produktu wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu zgłoszenia reklamacji.

Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od daty ich zgłoszenia.

8. Kontakt

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotów, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem kontakt@serulab.pl.